星期五, 11月 10, 2006

減肥 Day 3,4,5 -- 消除水腫小貼士

話咁快就過咗3日,情況都同day 2都差唔多,都仲有痾綠色便便,個nutrition coach 話呢啲係宿便嚟,要清咗佢哋先可以減到肥,但次數都無day 2 咁多,平均有1至2次到...

個coach每隔2日就打電話比我問吓我啲進度,佢叫我千奇唔好係屋企磅重,要我返去覆磅先好磅,明明佢個磅同我個磅係一様嫁喎,唔通佢係個磅度做咗手腳??

消除水腫小貼士
呢幾日睇咗本減肥小刪子,入面講到,如果水腫的話,只要飲多啲水就得,因為如果身體長期決水,你一飲水,身體就會自動儲水,留待日後用,咁就係水腫啦,但如果身體知道成日都有足夠嘅水,咁身體就唔會特別去儲水....咁自然就無水腫啦!

好緊張呀,聽日就要去覆磅,唔知有無瘦到呢?

沒有留言: