星期六, 12月 02, 2006

Yeah! Blogger become normal

Now is 2006/12/03 21:10, Blogger back to normal.....YEAH! But just wonder what's happening behind @@.

Disaster in Blogger Editor :(

May be many people, just like me, have tried to edit and post new post in BLOGGER these two days since 2/12/2006. Then you will feel that it is very upset and cumbersome, since the post toolbar has disappeared. I don't know what's happening, but You are not alone. Here and there also can hear the screaming. Most of the blogger think that it won't be fixed till monday.........it is difficult to accept and just hope that Blogger can show us a surprise. :)

P.S.
Now i can't submit photo and view the Preview, but only can make the post by typing HTML ><"

星期五, 12月 01, 2006

成功加入 BLOG-YOU.COM !!!

為了增加VLINKUP.COM的滲透率於是我地申請左加入 HKBLOGGERS.COM, 而今日佢地終於批准左啦! 希望多啲人認識我地個BLOG啦^^ WELCOME!!!

星期四, 11月 30, 2006

秋風起三 'Sir' (Chris, Ivan, Thomas ^^' ) 肥 ..... 蛇宴實錄

有一日,為食嘅Vivian就問Kenneth: 有冇食過蛇宴呀?

大鄉里Kenneth:冇呀...

Vivian:咁想唔想食?

Kenneth:都想嫁...

就係咁Vivian就四出尋找食蛇宴啲地方,但通常食蛇都係參加一啲團體包辦啲活動,而且又要同埋啲唔識嘅人係一枱食,Kenneth一定唔會去嫁(佢有潔癖嫁 :) 所以一時間都唔知去邊度食好。咁Vivia唯有去Internet search下啦, 就係咁比佢search 到呢間 彪哥海鮮菜館呢間菜館話佢哋有好多電視台嚟過訪問...好似好勁咁,一於去試下先得....

於是vivian搵咗一班為食軍團,一齊去試下,就咁一行7人,就係前晚去咗食蛇....食完好野當然要向大家介紹一下啦....

彪哥海鮮菜館

環境:ok

服務:ok

價錢:HK$160@ (無加一,但收咗茶錢, hk$5@)

1) 太史五蛇羮
好味道^^, 好鮮味, 老闆叫落啲青檸檬絲同脆脆, 就仲好味, 不過唔知點解無菊花嫁呢 ? 但係每人得一碗,咁少唔係好夠添....




2)鹿柳飄香
都真是非常好好味, 啲鹿柳好滑好林, 有啲似駝鳥肉, 但仲要林同滑啲, 呢味有啲wasabi味,好特別....好似話係得獎作品,值得一試。




3) 蘇炸五蛇丸
用咗啲蛇,馬蹄,豬肉....炸咗,香口鮮味,不過一人得一粒。




4) 蛇肉讓東菇
都係用蛇丸嘅材料讓落啲東菇道,再蒸....ok唔錯,不過又係一人一隻。





5) 椒鹽蛇碌
好好味, 要用手先食到,因為炸完,啲蛇彎咗..... 呢味可以直接食到蛇肉..同見到蛇啲肉紋,哈哈,真係好好味,一定要食^^, 好彩今次唔係一人一件...哈哈不過得kenneth可以食到2件 :)


6) 鹿汁浸雞
係用鹿汁嚟浸熟嘅雞,雞好滑,好有雞味,雞肉又'林',比起許多專門食雞嘅地方更加嫩滑,正!!!


7) 枝竹羊脯煲
都係咁上下啦,無乜特別.....不過份量好小,唔夠七人食(難為了Chris ^^')....




8) 砵酒生蠔
超一流好味,連唔係好鍾意食蠔嘅vivian都話好味,不過就熟咗少少...必食。


9) 生炒糯米飯就無乜特別 lu ...可以不提。

10) 甜品
本來就沒得送嫁啦....不過經vivian問下,老闆就比咗幾杯甘荀蓮子汁又名"紅蓮汁"及"南瓜露"比我哋飲......ok啦,食完熱氣野飲左佢地又幾舒服:p


食完之後,為食軍團一致認為: ****好味!!!(最高係五粒*****),直得再嚟,不過每樣份量都好小,食完好似唔係好夠咁。如果叫小菜食飯就會好啲。另外個web site仲係四年前嘅data,有啲out, 要食最好係打電話問下先好....

最後絕對要多謝為食軍團幫忙, 如果唔係就食唔成蛇宴啦^^

The same as our blog name ..... THANKS A LOT^^

登登登登....."vivian食食食"進軍openrice.com

早前vivian為咗令多啲人知道vlinkup嘅'vivian 食食食'有幾好睇,所以節錄咗與肥肥人行MACAU (澳門)關於禮記雪糕嘅嘢post 咗去openrice...終於出咗啦!! 哈哈 !! http://www.openrice.com/sr2macau.htm?shopid=63

不過好似無人會由呢條link嚟睇喎.....

(vivian:我會繼續努力寫多啲食評去openrice 先得 :p)

星期二, 11月 28, 2006

免費照片俢改工具

這一段時間裡vlinkup.com為了做好'地圖補完計劃'和'真正零團費 香港自由行'兩個topic,所以經常要整理一些很久以前照片。個人來講我並不喜歡替照片做後期,改改顏色,加點圖畫,改改大小,可是這總會有點假假的感覺.不過為了不會因為我拍照的技術差,而令大家錯過每一個值得遊玩的好地方,最後我還是做了一些後期。這樣的情形相信大家可能也有過吧,可是大家會用甚麼工具去做呢! Photoshop?太貴了吧,小畫家?又陽春了一點點吧.那麼試一試這個由微軟和華聖頓大學合作開發的Freeware 'Paint .net'吧! 聴説這個微軟還計畫在未來的Windows中用它來取代現有的小畫家程式呢!

大家先要在這裡下載並安裝由microsoft 提供的 dotnetfx.exe.

然後再到這裡Get Paint.NET!下載並安裝 v2.72 的'Paint .net', 留心file size是3.59 MB的那一個喔!

蛇宴菜譜

各位兄弟,由vlinkup籌辦嘅蛇宴已經book咗枱啦(2006/11/29 wed 8:00pm 每位HK$160),當日菜譜如下:

  1. 太史五蛇羮
  2. 茶樹菇炒蛇柳
  3. 蛇肉讓東菇
  4. 蘇炸五蛇丸
  5. 椒鹽蛇碌
  6. 蛇汁浸雞
  7. 枝竹羊脯
  8. 煲砵酒生蠔生
  9. 炒糯米飯
  10. 香港炒飯

如有任何意見請於今日(2006/11/28)下午2:00前同vivian聯絡或留message(不過唔知收唔收到嫁),如無任何意見,vivian就會以以上菜譜於今日回覆菜館,敬請留意!!

星期一, 11月 27, 2006

南丫島 老農夫的農田與魚塘

上一次介紹了'Herboland',今天帶大家到另一個農場。它沒有名字,不過因為他是由一個老農夫打理的,所以我就叫它'老農夫的農田(Old Man Farm)'吧^^。


在那裡可以找到不少新鮮蔬菜,例如菜心,生菜,長了花的葱^^'.......還有跑來吃蟲子和蔬菜的小鳥。田野間找不着那些用稻草做的稻草人,替農夫守護農田的卻是那些現代社會的產物,環保人士的公敵--膠袋和反光的CD片子。污染跟環保在老農夫巧妙的配合當中找到了平衡。

除了蔬菜,田邊屋子裡簷篷的下面有一個小小的魚塘,裡面除了養了些鯪魚之外還有些別的淡水魚。有機會到南丫島渡假的話,大家可要租一間有廚房的渡假屋,然後到這裡買點菜,回去以後和另一半烹調一頓窩心的晚飯,相信也會是一個很好的節目喔!

減肥 Day 16-21 ---- 轉季真痳煩

天氣轉涼,又係時候轉季啦.....
回想起從前呢個時候一定會煩緊,死啦啲褲又唔啱著啦><.....
今年係唯一一年唔洗驚啲舊褲著唔落(好開心呀^^),但係另一個煩惱就係啲褲太大,著得唔好睇,但因為減緊肥,都唔知買唔買新嘅好:p....
媽咪話買緊啲咪得囉,再加上妹妹有折,最後都忍唔住買咗2條,個褲頭由上年最肥到而家,足足細咗2吋...
嘻嘻...kenneth知道一定會好開心^^

地圖補完計劃

相信各位已經看過'真正零團費 香港自由行 之 南丫島 有機農莊Herboland',在這先謝過大家的觀看.其實製作這個題目時原本只是想分享一下自己旅行時見到的景點及所拍得的照片,不過在過程中發覺,如果能把自己到過的地點全部用這個方式分享出來,相信會是一件蠻有趣的事情.於是'地圖補完計劃'正式展開!!!在過程之中我們會crossover其他的topic希望讓大家看得更加賞心悅目啦 ^^

星期日, 11月 26, 2006

南丫島 有機農莊Herboland

近來朋友Simon在他的網誌內向大家透露了南丫島有兩位現代農夫,以及他們那個種植香草的莊園。相信這已經引起了不少人的興趣,並且想知道更多。為此我希望透過Google Map向大家標示出它的地點,並且向大家分享上次遊覽時所拍下的照片。如果大家有時間到訪南丫島的時候也可以去看看那些充滿朝氣的太陽花啊! (試下click開啲相呀^^,會清楚啲嫁~~~~)