星期六, 12月 23, 2006

聖誕節快樂! Merry X'MAS^^

聖誕節又到啦,今年係我同vivian第一年過嘅聖誕節,當然非常開心,而且我地已經互送禮物^^啦!

至於我送左咩野比佢就聽佢同你地講啦,而我收到嘅就係一套非常'貴''重'嘅 MANFROTTO 190PROB 三腳架 同 MANFROTTO 460MG 雲台, 唔止喎重要有埋專業 AIDER 手柄 & 腳圈 ....WA...我都唔知'恨'左幾耐,又想要,又唔捨得,反複左唔知幾多個夜晚(幾多年),終於竟然由如此善解人意嘅女友送上....真係絕頂開心,最緊要係兩個老婆(佢&相機)都甘相親相愛^^...正!...明天我地會去玩昂平360,睇大佛,去大澳,再又睇戲.....遲啲再show 啲相比大家睇啦!

不過先祝各位 聖誕節快樂! Merry X'MAS^^

星期四, 12月 21, 2006

是但噏 , 唔理環保, 黑人憎

話說上星期五(15/12/2006),vivian嘅妹妹去睇完林海峰是但噏踎低噴飯,妹妹一返到屋企就由佢個袋攞咗個白色膠飯盒出嚟,咁vivian同佢媽媽就攞嚟睇下啦....原來係"林海峰是但噏踎低噴飯"嘅飯盒記念品.呢件記念品用硬膠做,個樣就同平時裝义燒飯嗰隻百寶膠飯盒無分別,盒上印有"是但o翕足否低噴飯"字樣....

我相信大家都知百寶膠飯盒除左cheap之外,根本一啲用都冇,漏汁漏氣,又上大下窄,'牙'位晒'訂',又唔知入唔入得微波爐,又唔知會唔會釋出有毒致癌物質,重之一啲用都冇,大家都唔會reuse佢哋.....但係林海峰竟然貫徹佢嗰種'是但噏'吾負責任嘅廣播精神,竟然製造大量無用嘅"飯盒"黎攪gimmick...大佬呀!你日日係電台寸嗰黨駡嗰派,ok!你有言論自由新聞自由...一大埋'豉油',做你嘅無牌皇帝我管你不着,重要驚你反咬一淡,衰過遊街.....但係都唔好有持無恐咁做啲注定冇利用價值嘅膠盒出黎比人做垃圾呀!你完全唔珍惜你個女有份住嘅香港,你唔負責咁破壞你個女主緊嘅地方,一句到未唔負責任噏野,重要唔負責任咁做破壞社會嘅事!

呢單野我保證我寫左出來都冇記者鋤你,頂晒'籠'當八卦新聞,到時你可以整起個嬉皮笑臉咁樣話"個飯盒邊係垃圾,佢可以裝住幻想帶你進入迪士妮參加奇妙之旅"

其實,飯盒都有好多種類,其中好多都可以用完再用,既然你哋以飯盒作為記念品,都係想做promotion啫....咁不如做一個真係可以用嚟帶飯返公司食嘅仲好啦,我唔介意每用一次就幫你哋promote一次.....或者,其他種類嘅飯盒無咁配合你哋嘅主題,咁樣不如將啲錢捐咗出嚟好過啦,又有得做promote,又環保,咁唔係仲好咩.....Talkshow派的,當然主要用途是當紀念品,裝飾性是次要,實際用途是零考慮,這方面我都冇野講,不過都唔好整個大飯盒呀,細到鎖匙扣咁大都得掛........林海峰你大人黎嫁用得個腦諗無謂野有你自由,不過都唔該抽小小時間諗下點樣令下一代可以有個健康環境嘅香港啦.........

太過份啦,當人人都講環保,又為藍天打氣嘅時候,作為資深傳媒工作者,竟然身體力行大唱反調,大量製造污染環境嘅垃圾....雖然明知得你個台鍾意周圍踩人,冇人夠guts會踩番你,但都請你睇在香港重有好多同你個女一樣大嘅小朋友會聽你講野睇你台戲,有啲良心啦!請停止你破壞環境嘅行為啦.....你大人泥嫁啦,做番個負責任嘅老豆啦.....請從有良心的一天出發啦!

星期一, 12月 18, 2006

飛吧!!! Kaze no Tani no Nausicaa (風之谷)…

如果你是宮崎峻動畫的影迷,或多或小你應該沉醉過在它那宏大的幻想世界...今天The thing come true....飛吧,風之谷裡面的海鷗号...飛吧!八谷和彥先生!.......不過世界上還有清新的空氣可讓你遨翔嗎? 請注意環保,請大家為藍天打氣!!!

You can click below picture to see the detail:

星期日, 12月 17, 2006

淺談攝影技巧 之 藏黑篇

以下所有相片都可click開來讓你睇清楚啲!

未入正題前先讓我發一發'勞蘇',大家都知道我有支廣角鏡想賣嫁啦,當YAHOO拍賣結束,我就收到買家約我出來交收.....點知原來係個學生,原來佢實際上冇甘多錢,又好想要,於是問我可否幫佢做分期,唉...叫我點做得到,又唔知佢信唔信得過,而且點逐次收佢錢呀......結果攪到宜家要重拍,聖誕就到啦,我減埋價希望有興趣的人快些'BID'下它,聽我有錢買禮物比人啦.....><.... 有興趣請幫下手.

言歸正傳,話說當街上還沒有數千數萬元的鏡頭時(也沒有那麼多玩鏡玩機但唔識映相的人時),黑白照相機已經出現,當時還沒有精確的光學技術,快門也只是一個只會開關的洞,要隱藏畫面中不屬於主題的背景或周邊事物,靠的不是甚麼深淺景深,靠的是最原始的光暗對比,讓觀賞者只看到主角。這就稱為'藏黑'。


要理解這種技術其實非常簡單,而大家也常常見到,那就是在演唱會中把所有燈關了只向歌者投下強力射燈一樣。有人會問那豈不是只有影樓才做到......攝影同講野一樣也要用腦,唔係拿起支鏡周圍拍就得。就以左面的澳門賽車展覽館的相為例,你可以見到白色賽車後有一輛黃色的賽車及其周圍的陳設。如常地拍只會得到一張普通的風景照,那要點拍,才可以將那輛黃色的車子從所有的配角中,突顯出來及營造猶如賽車場的感覺呢!方法就是'藏黑'。

首先要做的就是找出投射在目標物上最強的一點光線,再利用點測光,那麼你大概可以找到那個'黑'了,然後不要鬆開暴光鎖定那個按鈕,再移動下你個人,把'黑'移到你不想要的事物上,然後再用心去構圖並營造出相要帶出的感覺啦!

同樣的攝影技巧也可以用在產品攝影上,一啲識小小的拍友會教朋友利用偏光鏡去拍窗櫥裡面的展品,正如之前我講攝影嘅最終目標應該係不滯於物(如果唔係就只有有錢人先影到相)....冇偏光鏡一樣可以拍得靚。就如左面那個放滿'高達'的窗櫥,如果我要拍好最左手面那架飛機,首先要避開玻璃窗的反光,同時想辦法令周圍的雜物及後面鏡中的倒影變得唔起眼......甘點做呢?

我就借助了左面的一盞燈先做點測光,鎖定暴光後,再找想要的角度去拍攝.得左^^

其實'藏黑'一樣可以用於大自然寫生,就以這幅蓮花為例,影的時候除了要找出有靚造型的蓮花外,高手小小,你應該揾埋場中光暗反差最大的的一朵蓮花去拍,用黃易係大唐雙龍傳裡面的說法就是找出那循去的一,從這方面入手,拍照也許可以係一種修襌的方法吧!

待續.....

P.S. 有啲人可能以為上面講嘅只係點樣用'點測光',其實這只是手法,Mind Set係要係鏡頭中拍出一個主客有高contrast嘅相,冇'點測光'一様可以透過調教快門做到,又或用35mm傻瓜機尋寳甘係場中揾最大contrast的一個'景'(我常日都甘做,好有趣又可以磨練觸角^^).