星期三, 11月 08, 2006

明教護法 白眉貓王 by Vivian

我唸係香港除左巴士阿叔有壓力之外,個個人都有一定程度嘅壓力....近日我地屋企都有位成員好大壓力....

話說由於我爸爸已經退休,於是佢嘅新工作就係維持屋企貓貓嘅秩序,因為BB係一隻天生鍾意撩交打同四圍倒亂嘅貓,由佢2個月大我帶佢返屋企嘅時候,當時貓仔細細佢已經係咁,何況而家....雖然仔仔大過BB半年,但仔仔唔多鍾意食嘢,肥BB仲要食埋仔仔唔食嗰啲,所以BB體重有10.5磅,而仔仔得7.5磅,真係肥上加肥啦.....

由於BB比較大隻所以成日會用貓貓鏟泥車將仔仔頂到成隻反轉,仲會用牙咬仔仔><"..... 但近日我爸爸身體唔好時常出入醫院,無人係屋企,我哋就發現仔仔無啦啦做咗"白眉貓王",仔仔隻眼同耳仔附近都無咗啲毛, 因為仔仔嘅膚色係白色,所以無咗眉毛就好似變 咗白眉.....(哈哈,有啲似軒軒個麥田圈),仔仔一向都係張宅之寶,所以佢無啦啦做咗"白眉貓王",係一件不得了嘅大事。我哋都好緊張,開頭以為佢有病,睇完醫生,醫生又話唔似有病,於是一家人開始懷疑佢係比BB咬到甩毛,於是予頭直指BB,作為佢媽媽唔想承認但都有咁唸過(對唔住呀BB > <)..........最後哥哥打電話比佢一個做獸醫嘅朋友,答案竟然係話仔仔可能有壓力,好似人咁有壓力就會甩毛. 今鋪真係 人有壓力,貓都有壓力 ^^ 而家屋企一無人我哋就會放仔仔入哥哥間房到....仔仔啲毛真係開始生返出嚟喎!

2 則留言:

寶文雪 說...

仔仔好返未?

vivian 說...

好返好多啦...多謝關心...^^