星期五, 10月 27, 2006

Vivian 的貓貓 之 二

登...登...登...Down! 有請 仔仔!!!

仔仔 Profile
名字 : 仔仔/亞仔/"袋袋"(爸爸鍾意咁叫 )
年齡 : 2歲半
性別 : 仔仔
體重 : 7.5磅
品種 : 短毛蘇格蘭摺耳貓 (Scottish Fold)
顏色 : 灰色,手仔同腳仔都係白色,心口有白色'口水堅',肚腩有百寶袋(M 字毛)。

嗜好 :

食物 : 麵包,蛋糕(對仔仔嚟講都係包包),貓零食只食硬嘅,weight control 貓乾糧,濕糧:(金裝)白飯魚,吞拿魚,懷石(各味)...但唔食雞(由於仔仔對食嘢咁講究,所以身材好fit架)

瞓覺 : 仔仔可以一日瞓到黑,不過多數都係瞓係道,唔係真係瞓著嫁,最鍾意嘅地方係有Vivian張床,佢自己嘅布籃,貓傢俬2樓,梳化...

娛樂 : 任何紙袋,膠袋,紙皮箱,貓尾玩具,棉花棒,扭摸摸(只會扭豪豪:即係vivian嗰哥哥(Vivian:媽咪話仔仔只係知哥哥叫豪豪喎,都唔知係唔係??)....同vivian媽咪,近排vivian都有份)。

專長 : 唔叫,唔跳,一叫佢就眼仔碌碌望住你。
"咋瞓",叫"go go go" 就入豪豪間房。
放佢出走廊會跑返屋企。
偷襲BB......如果偷襲期間比你發現,佢會成隻硬晒...然後慢慢放低隻手跟著好快甘走佬。
見到小昆蟲,好"bear"實佢哋,仲會發出"ell"咁聲,話比人知有昆蟲係屋企到

性格 : 較文靜,好乖(因為唔係好鍾意跳),介心重(佢一見唔識嘅人入屋就會哩埋,我哋屋企人一道以為佢有思覺失調)。

絶招 :
貓咪獅吼 : 就係"E"起棚牙,由喉嚨發出"fee~~~~"嘅聲音,用嚟表示佢極度唔想你煩佢 。
貓咪鋼槌 : 哈哈有睇過"仙太朗"都會知道啲一招,其實係仔仔會企起身,用佢嘅手(前肢)打人,我媽咪同妹妹都有試過啲一招打中面,佢哋都話有啲痛。
走佬 : 走去有人同保護佢嘅地方或者係人同肥BB都入唔到去嘅地方,例如貓傢俬2樓。


拍照當日: -_- "
Kenneth ^^ : 幫你影張相啦....
>''< ! :嘩!..想同我相...唔制!我搖.....



Kenneth -.- : 乖啦....一張就得家啦....
>''< :嘻嘻! 搖到你影我唔到...
Kenneth ( > <") : Vivian! 幫我夾實佢!
Vivian ( ' ' ) ! : Yes Sir!!!
>''< (O 0 o....!) : 喵!!.....郁唔到!!!

星期三, 10月 25, 2006

Vivian 的貓貓 之 一

你好!! 我係BB >^ ^<

我係仔仔 > ' ' <

我係Vivian, 屋企有兩隻貓,一隻叫仔仔,一隻叫BB,佢哋係同父母但唔同胎嘅兄弟,好得意嫁!! 佢地點嚟?...話說我有個練水嘅教練養左2隻波斯貓同5隻摺耳貓,大約係3年前教練隻摺耳貓媽媽生咗3隻貓仔,其中有啲係cream色嘅,好靚架,但係媽咪一直都唔比我哋養動物,所以就放棄咗...但就埋下左我要養貓嘅伏線.

就甘過左3個月,教練隻摺耳貓媽媽又生咗3隻貓仔,其中一隻係同貓爸爸一樣係灰色,據教練講貓媽媽生咗咁多胎,呢次仲係第一次有灰色嘅貓仔出世,哥哥見到之後真係好鍾意,因為灰色嘅貓仔好似一舊塵咁,好cute架,哥哥唸住我地幾兄妹個個已經有毛有翼(我地自己係咁唸:p),於事就先斬後奏,攞咗返嚟先算.....佢就係日後嘅仔仔啦!




仔仔是一隻文靜,好乖我見到仔仔咁聽話又唔倒蛋,又會同佢主人(當然係我哥哥啦)有親密接觸,例如叫你摸佢呀, 係你腳邊瓹來瓹去呀...攪到我都好想養一隻,於是我就同教練講我都想養一隻呀.........

等左6個月.........終於,貓媽媽同貓家姐都一齊大左肚啦! 貓家姐個肚係被貓爸爸經手.....因為天理不容所以隻隻一出世就死晒啦(其實可能係父母啲DNA太近所以佢先會死). 貓媽媽今次生得2胎,一隻係教練返屋企途中已經出左世,而貓媽媽仲生近另一隻白色嘅,咁教練就走去幫手啦,點知回頭一望之前剛剛出左世嘅BB已經死咗><,於是白色嗰隻貓就可以食到2隻貓嘅奶啦...佢就係日後嘅肥BB啦!

VLINKUP 編輯部秘密會議

Vivian : 去澳門啲嘢寫晒啦!咁寫乜好呀? 不如我哋學吓軒爸,揾啲得意嘢作招徠啦! 佢個blog sell 佢個軒軒嘅可愛,好得呀!

Kenneth : 唔...... 為左我地個blog........好啦.....你以為淨係佢有軒軒呀, 我夠係軒軒啦.....一於 '軒軒 鬥 軒軒'........

Vivian(心想) : 敝! 如果比呢件事發生.....個blog 一定玩完.....話晒我都係半個版主......良知話比我知我要做啲野.....會有乜可愛嘢可以寫呢?我哋又未結婚,又無bb...呀!bb...我有呀!

Kenneth (忘想中) : 嘻嘻...個BB 仔都甘受歡迎.....聽軒爸講佢仲有個 '鬼' 婆FANS 留言比佢....嘻嘻......冇可能我冇呀.........嘻嘻........就算冇鬼妹可能仲有啲本地靚靚讀者呢................

Vivian (@@) : 偎...Kenneth.....偎! 你做咩呀!唔好嚇我呀! 你做咩突然癡癡呆呆..又流晒口水落地咁.....><....... 我想我地都有BB 可以sell 啊!

Kenneth *_* : 咩話....你有.....BB?

Vivian ^^ : 係呀!我隻貓,' BB' 同'仔仔'呀! 佢哋咁得意,一定可以引到好多人嚟嫁.....

Kenneth (心想) : 都好喎! 用貓吸引多啲女網友先.....哈哈...鍾意得小動物一定唔差啦!

Kenneth : 好! 咁就由你寫啦! 軒爸麥田圈, 我地有神秘仔仔'鬼剃眉'....

Vivian : 咁即係又要我寫啦 ><

Kenneth ^^ : 辛苦晒啦......你係台柱嗎....

Vivian : 係!總編輯........(努力中).....

Kenneth,Vivian : 如果大家想知道BB同仔仔更加多嘅嘢,或者照顧貓貓嘅資料,就要留意啦!!