星期四, 4月 26, 2007

生日飯x3 多謝xN

4月19日係我嘅生日,一連三日同唔同嘅人有食生日飯,食咗2個buffet,同一餐大排檔...好好味...好飽呀 ^^

正日當然要同kenneth食飯啦,我哋去咗銅鑼灣Mr. Steak食buffet,好好味呀,好多嘢食,環境都好好(多謝Johnny介紹) kennth仲好比心機咁"mok"咗隻長腳蟹腳,比我食添 ^^...好好味...

仲買咗birthday gift 比自己

(因為房個吊櫃跌咗落嚟,hi-fi爛咗,長程可以去我妹妹個blog http://hk.myblog.yahoo.com/swing-pk/article?mid=74&prev=87&next=56)

第二日,就由HD同學接棒,去咗銅鑼灣食"一生"放題,由於叫得太多魚生,最後我仲張啲食唔晒啲魚生放咗入個煱到煮,原來啲甜蝦咁食都好好味嫁...

第三日,就係同媽咪去咗火炭大排檔食乳鴿,好好味,由細食到大,唔同嘅係今次爸爸無得嚟食...不過佢宜家係天家一定食啲更加好食嘅嘢....

脆皮豆腐~~My favorite

張媽媽至愛---白粥
多謝晒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

一連三日係咁食,當然肥咗少少啦,不過我已經由星期日開始忍口,忍咗四日,今日終於減返肥咗嗰2磅啦 :)