星期日, 11月 11, 2007

港人社會 (華人社會) 多少的假人假義

近期網上正熱烈討論呢對組合 "Freeze". 最值得注意係,(香港)網民所留下的評語:

For example:
1) 我最有興趣係想知道香港塔利班明光社幾時出動?
2) Twins , 2R, Cookies, Hotcha 全部都係賣肉, 一日到黑著背心吊帶舉高兩個格肋底, 但無個肯認, 仲要扮純情扮可愛, 呢幾個敢做敢認, 我反而欣賞. 至少身材點都好過上面果幾個組合.
3) 其實台灣早排有隊女子組合叫咩「女F4」都想走呢條路線,不過已經收曬皮,相信呢幾隻野都為期不遠,因為呢種形象華人社會證實 唔會work
...........

袒白講Twins , 2R, Cookies, Hotcha未必全部都係賣肉(只係久唔久賣肉),but一定係賣樣,行的都是吸引男生一途 (唔好同我講twins 識唱歌......). 我睇唔過眼買 "1週"/"1本"大部份都係女子,但又大聲鬧男人睇呢啲野係唔道德....... 不過"雙重標準"不就是"左右"逢源的香港社會的代表思想嗎!

明報網站: 最後的晚餐隱藏樂譜

最後的晚餐隱藏樂譜
2007年11月10日

一名意大利音樂人聲稱在達文西名畫《最後的晚餐》,發現一首隱藏的樂譜,可奏出聖樂。

音樂人帕拉表示,在2003年開始研究《最後的晚餐》該幅經典名畫,他發現如果在畫上加五線譜,檯上的麵包、耶穌和12門徒的手,均可以當成音符。

帕拉起初無法奏出音樂,但當他知道達文西喜歡由右至左寫作後,決定將音符改由右至左彈起,就彈出一首40秒長的聖樂。

帕拉將他的發現,出版了一本書,並送音樂CD,但有人質疑他借達文西密碼帶起的熱潮賺錢。

Quote from 明報網站