星期六, 1月 20, 2007

黯然.....賊老天....

從小照顧我到大的婆婆,呢幾日痛到訓左落牀都起唔到身,唉...我都仲未比到啲咩好生活比佢.....老天雖惡,唯有自強,係佢以身教話比我聽嘅做人態度,歲月催人,她而不能像小軒軒發病之後一般的快好了,今天我本想同媽媽一起扶佢去睇醫生,但她發腦了....他說我朝七晚十二又番工又考試,應要休息,因為我唔好得佢好多,唔挨得,同佢周圍去,會令佢有成為負累的感覺...唉點解我始終係個唔掙氣的人呢!.......眼淚也只好背着她流,改變不了甚麼也只好讓她感覺事情不是太糟,心依然戚戚...沒用的人可以做甚麼呢...唯有繼續讀書考牌,聽佢覺得我掙氣,唔會拖累阿媽,已經係我為從小叫我掙氣的婆婆唯一可做的了......唉!眼淚為何還是這麼的一直流下呢!掙氣啲好唔好........

星期三, 1月 17, 2007

2006大嶼山聖誕之旅 第四站 -- 寶蓮禪寺

經過寶蓮禪寺,當然唔少得入去參觀下啦!

大雄寳殿外的一樑一柱都有豐富精彩的雕刻.

以下呢條盤龍石柱唔講得小,上面有很多不同的動物,我同vivian都係到玩左一輪尋寳呢!

除了龍以外,有魚,有蟹,有龜,有珊瑚!



參觀完寶蓮禪寺,本來一心只係食齋,點知當日仲有,少林功夫同鐵頭功表演....即時想起少林足球嘅片段,vivian都忍唔住要唱:少林功醒...(好好爺!)少林功勁...(係好勁!)我係鐵頭功...無敵鐵頭功~~~......

Vivian 問:點解冇天下兵器之首"摺櫈"嘅?
Kenneth : ( -_ -")

飛龍九天~~~~yeah!!!

睇完表演,去食齋...啲齋比想像中好食,因為嗰朝早消耗太多,見到3餸一湯(相中的是2人份量,如果你係大佛山脚入口處買齋卷時,話四人或以上的話,餸就會有一條芋頭素魚或素酸甜排骨).

由於白飯任"裝" ,不知不覺食咗好多飯添...好飽(如果你剛剛行完山,呢餐一定夠飽)

為食嘅vivian,又話要食,見到有兩檔糕點,一檔係食堂門口有素點心,一檔遠啲差不多去到右側盡頭,那裡只有素甜品.於是比我地發現甚小宣傳的寶蓮禪寺甜品,實在好好味用料十足,仲要自家製不是酒樓貨,好味!!!

寶蓮禪寺連警告字句,都"佛"味濃濃.... :p

食飽飽,去埋藏經閣偷學下九陽神功之後,又係時候起程去下一站.

下一站.....大澳

偷金繩

一日不BLOG如隔三秋,又甘啱同事MARTIN問起我一條幾好玩的IQ題,所以即刻寫落BLOG,如果你有興趣不防留個言並寫個答案出黎,大家分享一下! 希望你可以同我一樣可以係三分鐘內就解決左條IQ題啦!

問題:
在某廟宇裏有兩條用金造的繩子,各長100米,從廟頂伸展到地面上一米。兩條繩距離一米。
假設繩子能承受一個人的重量而不斷。
假設小偷除了爬金繩之外,便無法到達綁着金繩的橫樑之上。
現在有個小偷想偷走金繩,他只有一把刀,而且他最多可以從十米高處跳下來而不死。
問小偷最多可偷走多少米的金繩?

In a temple, there have two 100 metre-long golden ropes. They tie on the pillar that under the ceiling and freely hang beside the pillar. The tail of the ropes freely swing in the air at 1 metre above the ground.

A thief who want to steal the ropes. Assume the rope can stand the weight of a human and there exists no way the theif can reach the pillar without climb on the rope. Provided that the theif will not die when jump down from the height that leave the ground with 10 metres height or below.

Now the question is how long of the ropes in total that the thief can steal in maximum without damage the temple.

你眼望我眼 @@

這段日子真是可以話係忙得天昏地暗,晚晚OT...唉!連我個'B'(BLOG)都冇時間理..不過我當然有繼續'偷雞'網遊啦^^,今次為大家帶來的是'你眼望我眼'(SeeEye2Eye).如果你經常用webcam同朋友溝通,但又覺得大家冇眼神接觸,因而感到冇癮,不防試下這個小發明,那麼你以後不用望得鏡頭望吾到個MON啦!