星期五, 12月 29, 2006

2006大嶼山聖誕之旅 第一站 -- 昂坪360

第一個一齊過聖誕節,哈哈^^當人人係聖誕節都諗住要去church嘅時候,Kenneth竟然話要去睇大佛同食齋(Kenneth: Yeah! 包'滘'頸),身為活動組組長嘅Vivian,安排左一個好緊密嘅香港一日遊比 Kenneth啦 ^^

24/12/2006 2006聖誕之旅 第一站 -- 昂坪360

聖誕節加上又係星期日,所以Vivian一早就係中旅社買咗2張單程車票(一共HK$110)上完大佛就落大澳.

24號上午10:30就去到東涌,(Kenneth: 嘩!好多人呀),由於人實在太多,因此開始咗人流管制,上去'昂平360'的自動扶手電梯的頭同尾都已放了欄杆,期間只讓一早買車票的人通過,至於未買票的人需要等指示分批上去售票處,於是發生了一段插曲.

本來一切安排也很好,不過由於部份愛國(因為無人敢認唔愛國,所以用香港標準,疑點歸於被告,所以佢地被假定愛國)但唔愛秩序(事實證明)嘅祖國遊客(真係好希望有専程落黎香港呃户籍又唔比錢嘅內地孕婦)以及部份唔守規距嘅疑似港人(一羣行為同之前班祖國遊客一樣的香港人),強行走上電梯,結果先到達電梯頂的人被欄杆阻住,後面的人又不斷湧上,一場混亂之下結果就有人大喊:'踩死人啦!'....結果當然梗係唔會比佢地出事啦,如果唔係就真係現代盧溝橋事變(不過角色由日本人變成疑似港人+祖國遊客),到時又唔知有幾多無辜香港市民受到責難或被人抺黑啦!

上到車站,又係要排隊(遊人實在太多),指示又唔清晰,得一條隊,鬼知邊啲人唔洗排咩><,忽然後面有位阿叔同佢啲屋企人講:'我哋買咗票唔洗排隊架'....就咁經第二條路走咗...見到咁樣,(係時間表現下值民時代學到嘅秩序精神啦)當我地見到職員行過時,就禮貌地問下我地應該點排隊,就係咁佢帶咗我哋去到換票嘅地方。

這次有個職員不停叫住:'換票去15櫃位,唔洗排隊!'...同時間聰明嘅Vivian就叫Kenneth先去排上吊車的隊,待換了票後就上前搵番Kenneth.

其間又見到啲疑似港人帶同佢地2個6,7歲仔女一齊越欄霸尖,見到這對父母嘅身教,我同時也睇到香港嘅將來,我地絕對唔會輸比大陸任何一個城市嘅居民,李國章...攪教育你係得嘅!

上到車,不過係同其他人一齊坐,重要三唔識七,一車坐成10個人,好迫呀>< ,不過事前冇諗過原路風景甘靚,重見到吊車下有人行山添...

下一站 -- 昂坪吊車

Happy New Year! 合皮扭耳!!

哈哈,合皮扭耳(Happy New Year)呀!!

因為呢幾日唔係好舒服,所以出去玩嘅時候時常發"猛增",對唔往呀Kenneth!!不過好彩,kenneth脾氣好,我哋先可以有個Merry Christmas & Happy New Year 咋 ^^!

Kenneth 送咗一對啡色嘅葉型耳環,一條純銀手鍊,同半部銀色 Panasonic FX50 (哈哈....係半部呀...由於唔想Kenneth用太多錢所以叫佢出咗一半錢),樣樣我都好鐘意呀,多謝Kenneth!!
由其係部DC...其實想買咗好耐,但又覺得貴,唔捨得買...哈哈終於有屬於自己嘅DC,而且仲係有28wide同防手震...咁就可以影多啲仔仔同BB嘅相同我同Kenneth去食嘢嘅相放係個Blog到啦....

2006聖誕夜遊

*You can click to enlarge the photo!*

聖誕樹的花

樹呀!你有心了


閃閃波波球

'SING''星'相識

跌落凡間的大南瓜

聖誕葡萄

我閃,我閃,我閃! (節錄自'CARS')

P.S.Network 依然好慢,UPLOAD 變得漫長.... (-_-)

星期二, 12月 26, 2006

教你如何 '莫失莫忘'

今年這個被譽為過去十年香港最有氣氛的聖誕節終於也過去了,相信大家應該參與各種不同的慶祝節目,或者到過不同的地方吃喝玩樂,連我這個大悶人也倍 VIVIAN 玩了兩日又食左個名符其實的'聖誕大餐',詳情就請大家留意'VIVIAN食食食'的報導啦^^...

不過我深信大家在過去兩天都一定有做過同樣的一件事,那就是拍照了,而且相信大多數朋友也是拍數碼相呢!既然有甘多人拍數碼相,當然有人會遇到CF或SD CARD失靈(READ / WRITE ERROR),FILE LOSE的遭遇啦! 這可大件事啦,有可能攪到情侶鬧交,朋友口角。

不過大家睇得我個BLOG,當然有錢入你袋啦,而家就介紹 SoftPerfect File Recovery呢隻又係免費嘅CF/SD/XD/MS CARD 還原軟件比大家啦!就算係你因大意按了DELETE制而刪除了嘅FILE,定還是部相機傻左而攪到你唔見左嘅FILE,佢都有可能幫你修復番,就算你唔影相,呢隻野都好有用,因為佢連USB手指嘅FILE都救得番,厲害!

大家記住BOOKMARK我個BLOG,好介紹陸續有來 ^^