星期一, 1月 29, 2007

貓嗚~~~再見貓媽媽--阿雪

尋晚得到一個壞消息, 就係仔仔同BB嘅貓媽媽--阿雪離開咗我哋啦.....貓嗚(註:貓嗚係BB唔開心時會發出嘅叫聲)

阿雪只係六歲, 但已經係多子之媽媽啦....記得第一次見阿雪係BB二個月大嘅時候,去我教練屋企帯BB返屋企嘅時候,教練屋企有7隻貓,BB係第8隻,當時BB好細隻,但已經要撩交打,同大過自己n倍(係當時,因為而家BB可能已經大隻過佢哋啦)啲貓貓打交,佢媽媽即刻保護佢,要兇人,等其他貓貓唔好打BB,但BB仲係唔識死,仲係要行埋去人哋度,咁雪媽媽即時兇BB等BB唔好行埋去,當時BB真係無再行埋去...

前年,因為教練搬屋,所以我都同貓媽媽,貓家姐,貓爸爸,同2隻貓anties住過一排...貓媽媽同貓家姐同BB一樣係白色,如果只睇相嚟分都有啲難度,但係見到貓貓就會分到,因為阿雪啲淚管塞咗,所以佢隻眼下有一點好大嘅淚痕....

記得當日佢哋嚟到,貓媽媽同貓家姐同BB一樣八卦,又唔怕人,所以好快已經可以出嚟玩,佢一見到BB就係咁聞BB個pat pat,BB好驚....唔知阿雪係咪知道BB係佢嘅仔仔呢?

阿雪臨去之前幾日仲生左小bb, 但係小bb當然係唔得啦, 唔知阿雪係唔係唔放心小bb,所以過咗幾日,阿雪就去咗倍小bb............

阿雪走了,我就成為咗BB嘅唯一媽媽啦,我會好好咁照顧BB同仔仔,放心啦....再見, 阿雪!

沒有留言: