星期五, 1月 26, 2007

可口可樂教壞人

近排可口可樂有個新廣告,內容大慨係話鄭中基不斷咁攞啲可口可樂出嚟,同人地換餐飯食下咁啦,本來都無乜特別(更加談不上吸引),但係佢最後講咗一句"原來用可口可樂餸飯係最好食嘅"...嘩,一聽到呢句,真係火都嚟,教壞啲細路.(軒軒唔好學呀!>< 而vivan媽咪同一班有仔有女的太太團,更加叫我地一定要係個blog到向'可口可樂'表達不滿)

當政府不斷咁教育小朋友要有健康飲食(三文治,水果等等), 又要記得日日2+3....較早時候更加有調查顯示,好多香港人都太肥,由其係小朋友. 肥胖肯定會增加患上疾病的機會,例如糖尿病咁...而更早之前更有研究顯示,飲太多汽水會對發育中的小孩的腦部發展有影響,尤其係對情緒控制同專注力有長遠不良的影響!

對於提倡大企業對社會或社區都應負上社會責任的今天,作為國際性企業,我相信佢哋除咗要有盈利而去賣廣告之餘,都應該考慮下賣告內容有沒有教壞細路,不竟今天的小朋友雖然未必是明日的棟樑,不過一旦佢地身體唔健康,一定對我們的醫療褔利系統做成長遠及龐大的負擔...........

就係今天當我在快餐店食午飯的時候, 有個小學生就正在用汽水送飯,更因此事和父親鬧交,而小朋友更話:'老竇你甘老土嫁, 電視都話用可樂餸飯啦!有問嘅話又點會比播呀!'........唔該政府或者傳媒都應該為做番啲野去保障下大眾市民的共同利益及健康吧!

3 則留言:

匿名 說...

就我所知,食飯時最不應該喝的就是可樂,並不只由於它的副作用,更甚的是當飲進肚子裡,釋放大量二氧化碳,頂著胃部,會有吃飽飯的錯覺,小朋友會因此吃不下正餐...

可有想過向廣管局投訴?
"鏗鏘集"的同性戀議題及"秋天的童話"中的粗言都受理,教壞細路的失實廣告該不會不受理吧?

Kenneth 說...

Thanks for your suggestion, let you check check how to complain, if you know, can you share the complain method?

Unknown 說...

去廣管局個網頁有得投訴:
http://www.hkba.hk/cn/complaints/forms.html