星期五, 2月 02, 2007

2006大嶼山聖誕之旅 - 大澳

由寶蓮禪寺坐巴士(好似係21號)唔洗20分鍾就去到大澳...
去到大澳,當然唔少得周圍搵下馳名的'茶果'啦,不過由於之前實在食得太飽,所以真係食唔落.雖然冇食到,不過聞落...茶果的味道有啲似日式草餅,而且原來'茶果'只是統稱,其實佢地仲有好多款式的.
當然除了'茶果',當然仲有水郷特產,蝦乾,白飯魚乾,仲有好正嘅生插'蠔市'啦.
來到大澳,我覺得在這裡食海鮮比西貢還好,雖然這裡沒有大龍躉,但樣樣海產都生猛活潑,價錢又十分商宜.
在大澳的漁檔之中,我地發現了一種從未見過,樣貌好似大圓石春的蟹呢....不過我地唔知佢叫咩名:p
大過舊石的巨硯.....
從前的横水'渡'現在已經不復見,取而代之的是這條藍色的大鐵橋........ 從前遲遲都未能訪問大澳,現在真是有點可惜:(
在那條代替横水'渡'的大鐵橋之下,我地發現左兩架有趣的'賣魚船.魚船的船身被改裝成一個魚缸,裡面養着鮮魚^^
如果要買魚船上的魚,你只需對漁家講你要咩魚(其實要買蝦蟹蜆螺都得....應有盡有...勁!),佢會用一個長柄籃遞條魚比你睇,你覺得條魚ok,佢會幫你入落膠袋,再用長柄籃遞比你,到時你只要放錢入個籃到就完成交易嫁啦^^
大澳裡面最有趣的可以話係過左横水'渡'鐵橋之後的水產街, 有大大條鹹魚(唔講你唔知鹹魚除了有'梅香'之外,還有'蒜子肉',同埋'實肉'呢^^)
.......以下係一條鹹大龍躉.....
鹹大龍躉旁的是一條鹹鯊魚....^^'問你驚未!
之後仲有新鮮海產, 有海產小食...例如:炭燒瀨尿蝦乾, 炭燒魚子乾....等等.............你地睇下為食嘅vivian睇到聚精會神咁就知道好香口...又好味啦......(當然vivian又買左啲黎食啦^^')
之後我同vivian都買左啲當地特產咸魚,後來回到家中vivian的媽媽立即泡製了一條香煎咸魚,wa嗰仲香味真係唔講得小.後來仲有時間,我地仲遊船河睇日落添....

以下是其他我覺可以見得下人的照片..... 多謝收看!

全圈完

沒有留言: