星期四, 2月 01, 2007

Happy Birthday to Kenneth ~~~ >^.^<

今日係Kenneth嘅生日,祝Kenneth事業順利,人工可以加多啲,今年可以(同我一齊)讀到master,身體健康....為了令成日手腕痛的Kenneth,可以減輕負擔,所以我偷偷地落旺角買了個新袋比佢(上圖左手邊嘅係舊的.....講真FX CREATION出的袋本身用料就好重,得個款,我想幫Kenneth換好耐嫁啦,不過同佢睇極都唔啱,後來找到這個超輕,又有cusion保護Kenneth部umpc....於是決定買,點知佢又由264元加價到 284 攪到Kenneth覺得好似比人呃咁,所以唔買........點知到我前日落去間鋪仲由284加到296........哇,我幾辛苦先講服店員用280賣比我.....你地唔好以為我'辜寒',其實係我如果買貴左Kenneth會唔高興嫁...... 今次佢仲讚我叻添!

今年係我同佢一齊過的第二個生日,希望以後都可以開開心心啦....生日快樂..MEO!!

p.s 仲有今晚我地會一齊食法國菜,我都未去過嫁,希望會好食啦 :P!

P.S.2 生日願望係希望 vivian 可以瘦番之前肥左嘅5磅,同埋再廋多五磅!

KENNETH: 多謝晒Vivian! 我好鍾意個袋呀!! >^.^<

沒有留言: