星期四, 1月 25, 2007

不吐不快香港人 -- 貓貓篇(二)

要做一個負責任嘅主人,除咗自己預備好之外,家人嘅support都好重要嫁..

好似我個同事咁,有日佢叫我收留佢隻老貓,同事嘅貓貓已經十幾歲,養咗咁耐先唔要,原因係佢老婆唔鐘意喎....唉...後來點,我都無問啦,又幫唔到人.......你話可以點....

好似我咁,除咗我同哥話要養BB同仔仔,其實成家人都唔多唔少都要負一啲責任,例如佢哋好幫手清理貓貓廁所,喂貓貓食嘢,同佢哋玩,要忍受bb(貓)啲叫聲,同會多咗好多毛係屋企同啲衫到等等,如果佢哋唔合作,咁都幾煩.....

不過我同BB都好好彩,因為kenneth已經考慮到呢個問題(雖然我哋距離結婚都仲有好長嘅日子 :p ),佢都會幫我成為負責任嘅主人,kenneth話如果我哋結婚,kenneth都唔會唔要BB嘅(如果唔係就慘啦 >< ), 不過kenneth就為咗BB而傷腦筋,因為唔知kenneth嘅屋企人會唔會唔鐘意BB啦,亦都係咁,可能住屋嘅按排又要好好咁計畫一下.....(唯有自己鎌多啲錢,幫輕下kenneth啦!)

所以養寵物之前,一定要同屋企人相量一下先得.....

沒有留言: