星期二, 11月 28, 2006

蛇宴菜譜

各位兄弟,由vlinkup籌辦嘅蛇宴已經book咗枱啦(2006/11/29 wed 8:00pm 每位HK$160),當日菜譜如下:

  1. 太史五蛇羮
  2. 茶樹菇炒蛇柳
  3. 蛇肉讓東菇
  4. 蘇炸五蛇丸
  5. 椒鹽蛇碌
  6. 蛇汁浸雞
  7. 枝竹羊脯
  8. 煲砵酒生蠔生
  9. 炒糯米飯
  10. 香港炒飯

如有任何意見請於今日(2006/11/28)下午2:00前同vivian聯絡或留message(不過唔知收唔收到嫁),如無任何意見,vivian就會以以上菜譜於今日回覆菜館,敬請留意!!

5 則留言:

寶文雪 說...

邊間?我又想食呀…

vivian 說...

等我食完,好食再話你知^^

匿名 說...

你好, 我叫 Winnie, 正在上網找蛇宴資料, 因為我地成班朋友都諗住 29/12 食蛇, 但仲未搵到邊到好....... 睇中製衣業中心個個, 但已冇位.
search 到你個blog, 見到你又食蛇宴, 所以想問下你係邊度食, 同可否留蛇宴資料給我呢?

謝謝!!

vivian 說...

Hi Winnie, 其實我之前都同你一樣上網search 蛇宴嘅資料時,搵唔到啲有用嘅....
咁蛇王彪係我係網上search 到有蛇食嘅菜館,又去咗佢哋啲web site, 見到佢哋嘅菜色常常上電視,同比賽都有奬,所以去試下....
我之前都有去過其他地方食過蛇但當時年紀小,唔記得去過邊度食,所以都比唔到資料你...
但我可以比較一下蛇王彪同出面蛇宴嘅唔同,等你多個選擇啦...
1/地方
Winnie, 我唔知你有幾多人會去,但係彪哥菜館係分開3個鋪位而佢哋又唔相通,最大果間我諗最多可以放6-7張大枱,所以如果人多,未必坐得晒
2/食物
這裡食蛇同出便食有啲唔同,因為呢度啲菜色都幾特別,出面未必食到,你亦可以就住你哋bugget而同佢哋商量下你哋想食乜,但係要注意佢哋啲份量小,可能要預多少少錢叫多啲嘢食,例如出面蛇羮每人有2碗,呢道就得一碗,但係又真係幾好食,所以可以一試....
希望呢啲資料可以幫到你啦 :)
詳情可以睇:
http://vlinkup.blogspot.com/2006/11/sir-chris-ivan-thomas.html

匿名 說...

Dear Vivian,

Thanks for your information!!

Will check it for our gathering!!

WISH YOU MERRY CHRISTMAS!!

WINNIE