星期六, 12月 23, 2006

聖誕節快樂! Merry X'MAS^^

聖誕節又到啦,今年係我同vivian第一年過嘅聖誕節,當然非常開心,而且我地已經互送禮物^^啦!

至於我送左咩野比佢就聽佢同你地講啦,而我收到嘅就係一套非常'貴''重'嘅 MANFROTTO 190PROB 三腳架 同 MANFROTTO 460MG 雲台, 唔止喎重要有埋專業 AIDER 手柄 & 腳圈 ....WA...我都唔知'恨'左幾耐,又想要,又唔捨得,反複左唔知幾多個夜晚(幾多年),終於竟然由如此善解人意嘅女友送上....真係絕頂開心,最緊要係兩個老婆(佢&相機)都甘相親相愛^^...正!...明天我地會去玩昂平360,睇大佛,去大澳,再又睇戲.....遲啲再show 啲相比大家睇啦!

不過先祝各位 聖誕節快樂! Merry X'MAS^^

2 則留言:

匿名 說...

hi, Merry Christmas ! Hope you had a very nice trip today :)

chris_kts

Kenneth 說...

Yeah! You are welcome and today is Christmas day, wish you shooting happy, play happy and living happy.

Definitely you are supporting and reading my site frequently, Thanks^^, soon i will post the photo, so you can leave some comment again.