星期二, 12月 26, 2006

教你如何 '莫失莫忘'

今年這個被譽為過去十年香港最有氣氛的聖誕節終於也過去了,相信大家應該參與各種不同的慶祝節目,或者到過不同的地方吃喝玩樂,連我這個大悶人也倍 VIVIAN 玩了兩日又食左個名符其實的'聖誕大餐',詳情就請大家留意'VIVIAN食食食'的報導啦^^...

不過我深信大家在過去兩天都一定有做過同樣的一件事,那就是拍照了,而且相信大多數朋友也是拍數碼相呢!既然有甘多人拍數碼相,當然有人會遇到CF或SD CARD失靈(READ / WRITE ERROR),FILE LOSE的遭遇啦! 這可大件事啦,有可能攪到情侶鬧交,朋友口角。

不過大家睇得我個BLOG,當然有錢入你袋啦,而家就介紹 SoftPerfect File Recovery呢隻又係免費嘅CF/SD/XD/MS CARD 還原軟件比大家啦!就算係你因大意按了DELETE制而刪除了嘅FILE,定還是部相機傻左而攪到你唔見左嘅FILE,佢都有可能幫你修復番,就算你唔影相,呢隻野都好有用,因為佢連USB手指嘅FILE都救得番,厲害!

大家記住BOOKMARK我個BLOG,好介紹陸續有來 ^^

沒有留言: