星期二, 12月 05, 2006

不吐不快香港人 -- 貓貓篇(一)

近日又聽到一啲不負責任嘅主人唔要佢哋啲貓貓,真係心酸....

就想起有一次,有個同事叫我收留佢隻貓。開頭佢見朋友隻貓幾得意,而個朋友又要移民,於是就話養左佢,點知隻貓好cool,果個同事唔敢同佢玩,平日又要照顧佢,好煩!這時同事就唔想無止境咁養落去,於是想叫番佢個朋友要,但佢個朋友settle down 之後又唔想要隻貓...所以佢走黎問我可唔可以收養佢....唉!我當然無要到啦..我好心不就等於縱容佢嘅不負責任...之後當我問佢點打算嘅時候,佢話佢媽媽搵到一個地方........(你地估下係邊度)...........竟然係佢媽媽返工附近啲街道,嗰度有好多流浪貓,又有人比嘢啲流浪貓食,於是佢覺得冇問題........唉!隻貓由細到大都有人養,叫佢點同人爭食先得架...最後隻貓變成點我都唔敢問,怕知道後會唔開心....

每次啲人唔要佢哋啲貓貓時,都會問下我要唔要佢哋,可能佢哋知我有2隻貓貓,可以幫下佢哋(減少罪惡感),當然我係唔會幫佢哋嫁,因為我覺得要做一個有責任感嘅主人,一養就要養佢哋一世,唔可以養養下唔要佢哋,佢哋都有生命,唔係玩具,就算佢哋有幾煩(雖然有時真係好煩,由其係BB),都唔可以唔要佢哋,好似你屋企嘅一份子咁,無論佢哋有病又好(當然要以佢哋辛唔辛苦嚟決定),煩又好,都唔可以唔要或了結佢哋嫁。

愛佢哋,呢個係我對佢哋啲承諾,對佢哋嘅堅持....

聖誕節將近,希望唔會有人未諗清楚就將啲貓貓狗狗當作聖誕節禮物送比人就好啦...

下次再續.....

沒有留言: