星期五, 10月 27, 2006

Vivian 的貓貓 之 二

登...登...登...Down! 有請 仔仔!!!

仔仔 Profile
名字 : 仔仔/亞仔/"袋袋"(爸爸鍾意咁叫 )
年齡 : 2歲半
性別 : 仔仔
體重 : 7.5磅
品種 : 短毛蘇格蘭摺耳貓 (Scottish Fold)
顏色 : 灰色,手仔同腳仔都係白色,心口有白色'口水堅',肚腩有百寶袋(M 字毛)。

嗜好 :

食物 : 麵包,蛋糕(對仔仔嚟講都係包包),貓零食只食硬嘅,weight control 貓乾糧,濕糧:(金裝)白飯魚,吞拿魚,懷石(各味)...但唔食雞(由於仔仔對食嘢咁講究,所以身材好fit架)

瞓覺 : 仔仔可以一日瞓到黑,不過多數都係瞓係道,唔係真係瞓著嫁,最鍾意嘅地方係有Vivian張床,佢自己嘅布籃,貓傢俬2樓,梳化...

娛樂 : 任何紙袋,膠袋,紙皮箱,貓尾玩具,棉花棒,扭摸摸(只會扭豪豪:即係vivian嗰哥哥(Vivian:媽咪話仔仔只係知哥哥叫豪豪喎,都唔知係唔係??)....同vivian媽咪,近排vivian都有份)。

專長 : 唔叫,唔跳,一叫佢就眼仔碌碌望住你。
"咋瞓",叫"go go go" 就入豪豪間房。
放佢出走廊會跑返屋企。
偷襲BB......如果偷襲期間比你發現,佢會成隻硬晒...然後慢慢放低隻手跟著好快甘走佬。
見到小昆蟲,好"bear"實佢哋,仲會發出"ell"咁聲,話比人知有昆蟲係屋企到

性格 : 較文靜,好乖(因為唔係好鍾意跳),介心重(佢一見唔識嘅人入屋就會哩埋,我哋屋企人一道以為佢有思覺失調)。

絶招 :
貓咪獅吼 : 就係"E"起棚牙,由喉嚨發出"fee~~~~"嘅聲音,用嚟表示佢極度唔想你煩佢 。
貓咪鋼槌 : 哈哈有睇過"仙太朗"都會知道啲一招,其實係仔仔會企起身,用佢嘅手(前肢)打人,我媽咪同妹妹都有試過啲一招打中面,佢哋都話有啲痛。
走佬 : 走去有人同保護佢嘅地方或者係人同肥BB都入唔到去嘅地方,例如貓傢俬2樓。


拍照當日: -_- "
Kenneth ^^ : 幫你影張相啦....
>''< ! :嘩!..想同我相...唔制!我搖.....



Kenneth -.- : 乖啦....一張就得家啦....
>''< :嘻嘻! 搖到你影我唔到...
Kenneth ( > <") : Vivian! 幫我夾實佢!
Vivian ( ' ' ) ! : Yes Sir!!!
>''< (O 0 o....!) : 喵!!.....郁唔到!!!

1 則留言:

咸水魚 說...

你隻貓好強,搖極個頭都唔甩Very Durable。 邊間廠製造。