星期三, 10月 25, 2006

Vivian 的貓貓 之 一

你好!! 我係BB >^ ^<

我係仔仔 > ' ' <

我係Vivian, 屋企有兩隻貓,一隻叫仔仔,一隻叫BB,佢哋係同父母但唔同胎嘅兄弟,好得意嫁!! 佢地點嚟?...話說我有個練水嘅教練養左2隻波斯貓同5隻摺耳貓,大約係3年前教練隻摺耳貓媽媽生咗3隻貓仔,其中有啲係cream色嘅,好靚架,但係媽咪一直都唔比我哋養動物,所以就放棄咗...但就埋下左我要養貓嘅伏線.

就甘過左3個月,教練隻摺耳貓媽媽又生咗3隻貓仔,其中一隻係同貓爸爸一樣係灰色,據教練講貓媽媽生咗咁多胎,呢次仲係第一次有灰色嘅貓仔出世,哥哥見到之後真係好鍾意,因為灰色嘅貓仔好似一舊塵咁,好cute架,哥哥唸住我地幾兄妹個個已經有毛有翼(我地自己係咁唸:p),於事就先斬後奏,攞咗返嚟先算.....佢就係日後嘅仔仔啦!




仔仔是一隻文靜,好乖我見到仔仔咁聽話又唔倒蛋,又會同佢主人(當然係我哥哥啦)有親密接觸,例如叫你摸佢呀, 係你腳邊瓹來瓹去呀...攪到我都好想養一隻,於是我就同教練講我都想養一隻呀.........

等左6個月.........終於,貓媽媽同貓家姐都一齊大左肚啦! 貓家姐個肚係被貓爸爸經手.....因為天理不容所以隻隻一出世就死晒啦(其實可能係父母啲DNA太近所以佢先會死). 貓媽媽今次生得2胎,一隻係教練返屋企途中已經出左世,而貓媽媽仲生近另一隻白色嘅,咁教練就走去幫手啦,點知回頭一望之前剛剛出左世嘅BB已經死咗><,於是白色嗰隻貓就可以食到2隻貓嘅奶啦...佢就係日後嘅肥BB啦!

1 則留言:

Simon Li 說...

好似叮噹 ...