星期三, 11月 01, 2006

好事!成雙!恭喜,恭喜!

星期二係一個long weed end之後返工嘅第一日,又係Helloween, 但最重要嘅係我地親愛嘅舊同事chris嘅大好日子! 成個老襯,從始被困...登登登登...恭喜chris終於成為老襯啦...

當然仲係好有Holiday mode 啦! 咁Vivian就一早叫Kenneth,一放工就走人(Kenneth:其實平時都係咁 ^^').....我哋落到旺角,一落車有一間叫石磨坊嘅甜品店....其實幾年前就有朋友話比Vivian知啲間啲"糊"好好味,因為唔係好順路,所以一直都無乜機會食到....今日,Kenneth驚Vivian會餓到胃痛,所以破天方批准Vivian食甜品(Vivian: sweet sweet ^^ ),我哋叫咗一碗合桃杏仁糊...好好味嫁,啲質地好好,好香,好滑,一啲都唔似開粉.....而一個驚奇的巧合亦都埋下了伏筆.

時間尚早,之後我哋去咗朗豪坊行吓,見到有商埸職員派紅色魔鬼角(Kenneth 心想: 攞返個比栗之頭帶先!....邊個係栗子頭?!...遲啲你就知^^)....就係咁就推咗Vivian去攞 (Vivian: 要唔要多個呀?HE HE..)(Kenneth: 唔洗啦....^^' )就係咁, Vivian就攞住個魔鬼角玩啦....

時間差唔多,約埋Alex一齊上去....上到去,原來好多朋友都已經嚟咗,Vivian當然仲係到玩近個魔鬼角, 軒爸見到好想攞返個比軒軒玩,於是軒爸就落返去商場攞啦,不過都係無功而還....Vivian見到軒爸失望嘅眼神,就同Kenneth講,不如比軒軒啦...kenneth咁好人當然會比軒軒啦(Vivian: 佢自己都係軒軒嗎 :P)(Kenneth:呢次將會係我blog出台以來, 第一次對軒爸湊仔公blog主作親切外交訪問, 並為我地返回六方會談鋪路.....)(Vivian: - -' ........ 大家睇吓軒軒個魔鬼Look!!^^).

正當兩blog主作親切互訪嘅同時,突然間強勁嘅音樂響起,哈哈....原本Chris最鍾意食嘅燒脯仔(乳豬)出場啦........果然係chris嘅婚宴 ^^'

酒過三旬, 一輪鮑翅之後, 最後甜品到.........合桃糊是也 :p好事成雙,甜品成雙^^



To Chris: 係呢度我地祝你倆白頭到老,永結同心,快啲生個肥肥白白(不過都係唔好咁肥好),又可愛,又健康嘅BB.....啲嘢食好好味呀,多謝晒 ^^

1 則留言:

Chris Leung 說...

Thanks Kenneth!

Besh Wishes to you and Vivian.
Chris Leung