星期六, 1月 20, 2007

黯然.....賊老天....

從小照顧我到大的婆婆,呢幾日痛到訓左落牀都起唔到身,唉...我都仲未比到啲咩好生活比佢.....老天雖惡,唯有自強,係佢以身教話比我聽嘅做人態度,歲月催人,她而不能像小軒軒發病之後一般的快好了,今天我本想同媽媽一起扶佢去睇醫生,但她發腦了....他說我朝七晚十二又番工又考試,應要休息,因為我唔好得佢好多,唔挨得,同佢周圍去,會令佢有成為負累的感覺...唉點解我始終係個唔掙氣的人呢!.......眼淚也只好背着她流,改變不了甚麼也只好讓她感覺事情不是太糟,心依然戚戚...沒用的人可以做甚麼呢...唯有繼續讀書考牌,聽佢覺得我掙氣,唔會拖累阿媽,已經係我為從小叫我掙氣的婆婆唯一可做的了......唉!眼淚為何還是這麼的一直流下呢!掙氣啲好唔好........

1 則留言:

vivian 說...

唔好咁唔開心啦...唔挨得,係你平日少去街,哈哈,等我幫你特訓一下就得嫁啦 ^^ .....哈哈,唔好唔會我係叫你去玩喎,我係想同係去做多啲運動咋 :p ....如果你婆婆好啲,咁下個星期就開始啦....(其實係自己想減肥 :) )