星期日, 2月 18, 2007

豬年行大運! 恭喜!恭喜!

新年啦 ^^ 祝大家豬年行大運呀!

想我年紀還小的時候,佈置屋企當然又係我嘅責任,更加係我嘅興趣呢!家中一定會貼大財神畫像,再加上揮春,雖然很有氣氛,不過揮春貼過一年就不能再用,用現在的角度看,的確不是太環保,所以我同vivian係上年行花市的時候就買了這種可以再用,又有傳統特色的剪紙掛畫,寓意'褔氣臨門,年年有餘'

除了視覺佈置,當然嗅覺,也要讓大家感到新年的歡愉,特別鳴謝vivian今年同我一齊捧了這盤大水仙同一盤成雙蘭花回家,現在我的客廳可唯一室香氣,春意綿綿.
視覺同嗅覺之外當然還有味覺,滿滿的全盒,正等着我的親朋戚友,一邊說笑一邊止牙痕呢!

沒有留言: