星期一, 12月 11, 2006

淺談廣角 五 之 創造篇

5、創造主體

大家可能已經哇!一聲的叫了出來,放心這裡依然係講廣角攝影,唔係色情網站^^'。今次講嘅係創造,甘我地要創造啲咩呢?當然係為相片創造一個上鏡的主角啦!

以左面35mm鏡頭下的這位女孩子為例,其實佢嘅身形並不算太好,腳唔算長,大腿有點粗,唔高,面也有點肥。這類攝影對象我地可能經常會遇到(相信大家的女朋友唔會...><)。 那麼現在就利用廣角鏡幫她一把啦!

首先我地要令她擁有美腿一雙,在前幾篇'淺談'中,大家明白可以用廣角鏡的放大率,製造大小的分別,突出兩件物件前後位置的不同.但今次唔同,我地將放大率直接用在同一件物體之上。廣角鏡下腳部和身體的距離望上去遠了,腳也長了。這點之前已經介紹過,但更重要嘅係在廣角鏡的高放大率幫助下,Model的大腿,慢慢地將由下移上甘收窄,越接近股部收窄的感覺越明顯,理應粗壯的大腿,望上去變得跟小腿差不多粗.這時我們只能用修長來形容吧^^。

美女當然要有豐滿的上身,不是太大的下身,再加上一條小蠻腰啦.在放大率下,近鏡頭的胸口位置變得突出豐滿.一路移下身體漸漸收細,由於股部離上身最遠,所以得到最佳的縮小比率。以上方法最適合用在擁有梨形身材的Model身上。

最後我地一口氣把Model變高,把臉變小,手也修長一下,技巧其實同上面提並無不同,不過記住鏡頭不要放得太低,鏡頭同膝蓋等高就可以了,如果唔係Model就會有種向後傾斜以及有些惡及倨高臨下的壓迫感覺,相信大家都喜歡女孩子可愛啲吧!

待續....下期係天地篇...下期會講點映一個得意嘅世界觀最後一篇啦!本來應該開心,因為係DCFEVER竟然有人支持,不過最後又有人講埋啲唔關事的東西(害苦了兩位學生哥,多謝你地><,由其FOSSIL BOBO),其實第一篇我已經講我寫野嘅原因係 "....我有支非常好的廣角鏡頭要賣啦,但原來並唔係好多影相嘅人知道廣角鏡除左影得闊之外有咩好處,仲問我做咩要買多'舊'野呢 (攪到我滴晒汗...唉),甘我唯有係度講比大家知....."....估吾到,最後留言支持的人不多,冇分享又講啲洩氣野的人卻來了一個......係香港文化如此呀...定網路文化總是這樣.........寫野揾料都用了不小時間,連VIVIAN(這個站的女主人)都'炸形'.......唉...........下期最後一篇有頭有尾算><

沒有留言: