星期二, 11月 21, 2006

減肥 Day 12-15

星期六(day 13),由於下午要同kenneth睇戲,所以一早就約咗個nutrition coach中午時間去覆磅,點知去到個coach都未到,等下等下,敝!肚痛添,咁當然要去下廁所啦......差不多finish嘅時候,個coach竟然去到廁所搵我....可能因為仲係宿便嘅關係起(但係我已經沖咗水嫁啦喎><).....佢估到我做緊乜><,好尷尬呀... 一出去個coach同我講快啲上磅先啦,哈哈,真係輕咗1磅,佢仲笑我,早知去廁所前磅下先啦....><....

跟住就量其他地方,好開心呀,手臂減咗1/4吋,大腿減咗1/2吋....不過我最想瘦嘅肚脯就未瘦過....

要繼續努力先得 ^^

沒有留言: