星期三, 11月 15, 2006

美味八爪魚丸

八爪魚丸係我好鐘意食嘅小食之一,一見到街邊有八爪魚丸嘅時候,雙眼係會發日光的....呢個時候有朋友叫我做"小魔星"(據說小魔星係一個好(鍾意食八爪魚丸嘅卡通人物,佢一伸脷就可以將一盆八爪魚丸食晒)但Kenneth一向對八爪魚丸都無乜好感,佢話只係一團粉,無乜好食.....

有一日,我哋去到太古UNY超市旁嘅GINDACO八爪魚丸店....我當然係極力推介啦,Kenneth見我講到咁好食,咁Kenneth就好免強咁買咗一盒小舟(6粒),佢仲話我食5粒,佢食1粒......但一食,Kenneth就愛上咗佢.....多脆外軟,熱騰騰,香噴噴....真係一試,就停唔到口....最後,Kenneth食咗3粒... - - ' ..

之後,我哋都食過好多次,由之前買小舟(6粒),變咗買小大舟(10粒)...仲要係由Kenneth提出的...仲有係唔同分店(銅鑼灣 & 旺角)都試過我哋得出個結論係間間味道都有的唔同,啲墨魚粒的大小也有出入,我地兩個最後覺得UNY嗰間係最好食嘅,但係要留意只係由一位肥哥哥做嘅先係最好食嫁 (另外一位肥哥哥或女員工做可以話完全唔係嗰回事 - -) 因為佢對啲八爪魚丸好有要求,煮係太耐果啲佢會掉嫁,又唔會晨早整定一'舟'二'舟' (唔似旺角店- -) 同埋佢手法比教快又睇住時間,所以啲八爪魚丸唔會老....要食好好味嘅八爪魚丸,就要見到肥哥哥先好買呀^^!

2 則留言:

Unknown 說...

我都好鐘意食八爪魚丸.你地一定要去日本試下唔同嘅店呀!! :)

匿名 說...

沙田都好似有一間, 但唔係太好.