星期四, 10月 12, 2006

與肥肥人行MACAU (澳門) 之 三 擔天望地睇煙花

今鋪真係冇奶油行番酒店啦(Kenneth:除非vivian變左jerry:p)於 是就截左架的士由氹仔返酒店,一上車司機竟然唔係問去邊而係問我地:「你地唔排隊食豬扒麭呀?」,我地心想終於遇到一個識講野嘅司機啦!係澳門啲的士司機真係 大部份都五行屬木,十問九唔應,更談不上好傾><真係指意佢教你去邊度玩,澳門旅遊業就晨早死得。一路上佢發表咗作為一個澳門人,對香港人食豬扒麭嘅意見 (例如香港人乜屎都排一餐之類...)於是我哋借頭借路問下佢邊道睇煙花最好啦 ....... 嗱tips來啦,原來’西環咖哩屋’對出湖邊係最適合影煙花嘅地方,間咖哩屋又抵食,出到去唔洗迫,又唔洗爭,靜靜地好適合拍拖情侶去,走嘅話仲可以塔到 的士添(因為觀光塔附近係會封路)。於是返到酒店先幫部DC上下彈藥,休息一陣,準備人機都义滿電之後,就出發去間咖哩屋,等睇完煙花就撘的士走,可惜我 們忘記了澳人的特性-_-....... 導致最後........

7:30pm 去到咖哩屋,咖哩屋已經有好多人排隊,於是Vivian又用Kenneth去施展美男計問下入面有無位,而Vivian就係出面等,過咗一陣 Kenneth出返嚟,佢話間咖哩屋都唔識做生意,入面其實有好位,但間餐廳由6:00PM就開始將個位留比啲客,如果最先一批打電話來的客一日唔泥食完 餐飯,佢嗰晚都唔會比第二組人用呢將枱,種之先到先得,有個肥姐姐都book咗7:00PM table for 2,但就因為將枱有個客訂左6:00PM,但8:00PM都未到所以係度等咗好耐啲waiter都唔比枱佢。作為商業社會長大的香港人對於佢地呢種 HANDICAP的生意手法已經睇唔過眼,但更想唔到的事重在後頭。個肥姐姐以為多啲人食,等枱的時間會短些,於是佢就想同Kenneth夾埋要一將四人 枱,咁table for 4 就會快啲,點知比佢地吹脹,個待應想都唔想就話「一將枱點落兩張單呀,畢如你地分番兩組人,一組食完先一組啦」,真係激到Vivian都變Jerry(激 奀)...呢個時候,Vivian遇到佢嘅舊舊同事又係舊同學,佢地話都係嚟睇煙花,佢哋一行4人(兩對情侶)都係唸住去咖哩屋食完飯睇煙花,於是 Vivian就提議不如一齊食啦.........但係等咗好耐,又無人入,又無人出,佢地竟然就甘行左去冇單聲又冇理我地(Kenneth:好在唔係真係甘肚餓啫,佢地甘樣話走就走,我眼都凸埋,一句話都唔講,女仔我都算啦,男仔竟然甘無禮貌,話晒大家都打過招呼呀...)

既然無飯開,於是我同vivian去左湖畔set脚架睇煙花....

等下等下,Kenneth就set好部DC先,影下相,就下位....

突然Kenneth嗌:乜咁快無電嘅?hehe...唔怕仲有第2排....

不 過原來佢唔少心留咗排電係酒店,唯有睇住嚟用啦......

八時十五,
岸邊二人兩手輕抅,傘下細語從前將來,
抬頭是你低頭是妳,
悠然望着細雨微風,
分針走了大半圏,悄悄指中天,示意天上正放着萬紫千紅。

終於到咗9:00PM,煙花開始,第一組係法國,嘩.....乜咁架...一係紅色,一係黃 色,一係藍色,可唔可以比多幾種顏色嚟睇下呀....就係咁過咗1x分鐘....放完....><....於是:

Kenneth : 咁仲等唔等呀,一陣係中國喎?

Vivian : 等啦返正嚟澳門都係嚟睇煙花....

於是又繼續等.....等下等下又差唔多到咗9:50pm,期間隔離有對情侶叫我哋幫佢哋影相.....

Vivian : 咁黑不如攞隻腳架幫佢哋影啦!

於是Kenneth就拆咗佢啲嫁生同佢哋影,攪到嗰對情侶鬼死咁唔好意思...唔該前唔該後......

Kenneth : 張相影靚啲,你女朋友就高興啲,你就仲高興啦.......hehe

於是佢地自然尷尬地笑作一團啦!

當Kenneth同佢哋影近相嘅時候,嘩!好大好靚呀.....始終煙花都係中國造嘅靚啲,話晒發明火藥嘅都係中國人,好彩無走到....(有朋友話:中國人只係識用火藥做煙花,而法國人就用火藥做炮彈,所以中國啲煙花咪靚啲囉.....)

放完.....好肚餓呀,我哋仲未食嘢架....於是我哋又去返咖哩屋,因為已經無晒人,佢哋話廚師11:00就會走,咁我哋就是但叫咗碟馬介休炒飯,萄汁焗四蔬同咖哩大蝦,都ok啦..食完走人,等的士.................又話有的士嘅??(Vivian:敝! 比的士司機昆咗!!)(Kenneth: 我地唔記得左,除左做賭場生意嘅的士司機外,大部份都晚上九時收工,番晒屋企嘆晚飯...... 這時我耳邊又响起下午那位的士司機的'勞蘇'.......「三年前啲午飯仲係買九'蚊',而家比你地啲香港工人攪到賣25'蚊',叫我地的澳門人點生活呀!」............ 其實你地勤力啲米得囉......唉!) 於是我地唯有邊行邊搵啦....行下行下...到返到酒店都唔見到一架的士.....>< 待續...
By
Vivian & Kenneth

P.S. 今次令我(KENNETH)明白港澳兩地人民心態上的不同.....我為香港人而感到自豪.

沒有留言: