星期三, 2月 07, 2007

金豬年?! 人地呃你咋! 今年土豬過河, 自求多福啦

好不容易又過一年,今年可以話有人歡喜有人愁,無論經濟唱到點好,可是生活在貧窮線下的依然數埋成籮,跟據我家婆婆的說法,來年可以話一定係難年,艱難嗰個難,點解甘講,理由絕不迷信..

首先,她說觀孚政府對市民放假之態度可見一斑,明明可以補假補初四,偏偏政府走去補年卅,大家都明知係星期六,補左等於冇...其實先例一早就有,打風唔掛八號,落狗落貓都唔掛黑雨就知..都係嗰句'驚有經濟損失'嗎!

第二,月薪人工個個月都係甘多,放少日市民會賺多左咩,賺嘅唔係又係財團,你荒啲'大粒'會攪春茗咩,間間公司唔係外判,就係合約制,最衰嗰隻叫外判合約制,好境花紅冇你份,衰時七日通知就玩完,以我工作地方為例,去食ANNUAL DINNER都要自己比錢,唔講你唔知我家士頭可是全港最大顧主,但我身為外判合約仔,加薪獎金都唔洗提...

第三,日日做到冇停手,實行挑戰全球最高工時,連傳統節日都來個諗縮數,講真我手腕腰骨都因工作時數太長,造成職業勞損,想放多日休息下都冇...唔講你唔知,全港最大顧主的外判合約之下,你要病夠四日加上醫生紙,先有病假...有薪年假只有七日,平時病一日兩日都要扣年假抵數,想春節家庭樂...我阿婆都識講句'想春你啊! '....比錢買假放啦!

第四,貧者越貧,富者越富,好似我地呢啲做得四五年野想置業,想唔拱樓拱都肺癆都難,再加上地產冇枉管,新樓發水冇人埋,600呎實收400,淨計窗枱都有二,三十平方尺....阿婆話齋:'曾蔭權,應該叫真陰公,乖孫人地養綿鯉都唔理你呀,自求多福呀'

婆婆我收到啦,在此願大家自求多福,身體健康啦.

沒有留言: