星期一, 1月 01, 2007

Oh! My lovely PSP, You are my FANTASY.

就係昨日晚上,戰戰兢兢的我,把得來不易的1.5 frimware 板的PSP用了不到30分鐘的時間再加上一點衝動同魯莽........終於成功把我的PSP UPGRADE啦, 現在可以係任何時間地點都玩到PLAYSTATION (PS ONE), SFC, SEGA 5th GENERATION, GBA, PSP, GAME GEAR等多種家庭遊戲平台下的不同遊戲巨作,冇錯係包括PLAYSTATION (PS ONE)的遊戲呀! 想當年冇時間坐係屋企玩爆嘅GAME...現在終於可以玩啦....我的 FINAL FANTASY VII, 我的'惡魔城月下之舞曲', 我的 BIOHAZARD....天呀!
宜家部PSP唔洗再停留係1.5有限的功能上,唔洗再浪費30%嘅電力同CPU去模擬(devhook)新板的PSP 2.80 firmware....嗰種速度同多左嘅電力..............我黎啦!!!!!!

P.S. 1)網名 Dark_Alexander (DA) 的 PSP HACKER 於 2006年的聖誕節向世人發報了他所重寫的PSP驅動核心 (3.02OE+B),作為一個IT人,我對佢這種功力,同無言付出,實在敬佩!

P.S. 2)詳細升級教學 : LTC兄 的 'uWant' forum post

P.S. 3)詳細升級教學 : WWW.21CN.COM

P.S. 4)上圖係我用PSP玩自己由一隻好耐之前買落嘅老x PS FF7 UNLIMITED EDITION CD所轉嘅ROM. YEAH~ 奮鬥中!

P.S. 5)3.02OE+B 最勁嘅功能係,佢比你零障礙隨時downgrade番去到原本嘅1.5 frimware.....正!

沒有留言: